Clownfobi

Har haft clownfobi i ca 3 år nu, fast nu har det blivit så mycket att jag inte kan sova typ. Såg trailern till en gammal film som heter "It" som handlar om ett clownmonster som bor i kloaken och äter barn. Om jag tänker på den clownen har jag lust att börja grina och kan knappt andas, tänker jag att hans ansikt kommer poppa fram nånstans. Jag är så rädd att jag inte kan sova i mitt eget rum (på 3dje våningen), istället sover jag i gästrummet på 1sta våningen, brevid mammas och yngves sovrum. Jag kan inte sova för jag är så rädd. Har blivit liiite bättre nu, om jag hörde nått ljud förut så sprang jag in på toan och låste in mej där så inte clownen kunde ta mej. Jag behöver terapi...

Kommentarer
Postat av: Johan

Aa fan jag håller med asså :S Min fobi är kanske inte lika allvarlig som din :P, men jag känner igen mig. jag har sett den filmen som är typ 3 timmar lång. Tror det vart en serie från början som dom klippt ihop till en film. Ja jag kunde nog inte titta genom ett fönster om det vart mörkt ute. Det bästa du kan göra är nog att... nej jag ska inte leka psykolog men sök hjälp! ^^

2008-10-20 @ 21:15:18
URL: http://snooby.blogg.se/
Postat av: Begüm

Hej

Jag har också clownfobi. clowner är värsta som finns för mig. Jag klarar inte ens se clown på bild. När jag ser clown på verkligheten då svimmar jag =( är jätte rädd.

2008-11-05 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0