min käära svenska dator

lalala idag fick jag en svensk dator, det gör mej lite glader. Mamma och Yngve kom hem igår så nu behöver jag inte bo med Smari längre. Vi har ingen mat hemma nu, så jag vet inte riktigt vad jag skal ha till frukost, mamma och Yngve har inte handlat ennu, vi har bara asäcklig ost och gammalt bröd :'(. Nu måste jag skynda mej lite för jag skal börja med mitt sommarjobb idag klockan 12 (isländsk tid, lr 2 svensk tid), igår hadde jag en litten deprimerings dag, jag har sån lust att träffa 3 vissa personer och prata om rotfällor, missförstånd och tokio hotel med dom, sen vill jag också se alla älskar alice som vi aldrig hinner se klart, men vi hinner just se när mamman krashar ett fönster med en blomkruka XD. Nu måste jag skynda mej, för jag kan inte sitta kvar här vid köksbordet. Det är äckelost lukt över allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0