depp/glad

Som vanligt kan jag inte somna, som vanligt så flyger världens största pappalångben fluga runt i mitt sovrum. Jag tittar på grey´s anatomy (S3) som jag har blivit smått besatt av, och jag dricker schweppers (stavning?), som jag också är små beroende av. På grey´s anatomy är det en tjej som har skulios, och jag har också skulios, och hon kunde inte stå upp för hennes skulios var 90 grader (min är ca 20 grader), så nu bara för det börjar jag innbilla mej massa och känna smärtor i ryggen som jag egentligen inte har, det är störande. Gash vad spännande, jag vet. Om några timmar (2 för att vara exakt) åker min mamma till flygplatsen, till Sverige, jag stannar i Island tills på Söndag, jag tycker om att bo utan mamma i ett stort hus, jag tänkte skriva att jag tycker om att bo ensam, men det är inte sant, jag måste ha människor runt mej, annars blir jag bara depp. Jag känner mej jätte depp/glad, för det är 4 dagar tills jag åker till Sverige, det kommer vara sååå underbart att träffa Jenny, Emma och Fanny igen, men jag kommer sakna min pappa och mina vänner i Island hemskt mycket, och jag kommer inte träffa dom fören nästa sommar för mamma vill inte åka till Island om julen. Jag antar att det är nackdelen med att bo i 2 länder, vart man än är saknar man något så hemskt mycket. Jag grinar lite nu, för jag vill inte åka, men jag vill åka. Jag kommer grina sjukt mycket på Söndag, som när svampbob grina i en mugg, sen drack han, sen grina han i muggen igen och drack det, sen höll det på så ett tag, så mycket kommer jag grina, jag kommer vara värsta psykot på planet som först grinar, och sen skrattar, grinar, skrattar, grinar, skrattar. Det var ett väldigt onödigt innlägg känner jag, nu ska jag sluta deppa och fortsätta kolla på grey´s anatomy (och blunda när skulios tjejen kommer),,,(jag tror det stavas skolios)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0