depressed

Summer in the city, I'm so lonely lonely lonely
So I went to a protest just to rub up against strangers
And I did feel like coming but I also felt like crying
It doesn't seem so worth it right now

Jag tror jag är mandodepressiv, för i morse var jag jättedeprimerad enda tills jag träffa Asthildur, som alltid kan pigga upp mej, sen när jag kom hem igen blev jag jättedeprimerad igen, sen träffa jag Siv, då var jag jätteglad, sen nu när har jag kommit hem grinar jag utan anledning. Så fort jag är ensam blir jag depp, jag är en sån människa som inte kan vara ensam, då börjar jag bara grina.

kanske har jag autofobi (man är rädd för ensamhet)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ååh stackars dig...<3

2008-08-10 @ 11:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0