Mysko dröm

jag somna ca 12, sen nu 2 timmar senare så vakna jag, jag hade världens porrigaste, konstigaste mysko dröm, den handla om Hugh Heffner, en naken sumobrottare och mej, jag var gjord av koppar och hadde håriga knän, den var helt sjuk, och jag tänker inte gå in på detaljer. Jag är jättepigg nu, tänker kolla på grey´s anatomy och äta chips tills jag somnar, låter som en bra plan:).
  
                                                
                                                                          mannen i mina drömmar?

försöker ha med bild nu, roligare att läsa då.... Och jag vil tacka min ENDA läsare 4sure, Jenny:P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad shoppade du i går då???

2008-08-09 @ 10:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0