Ankor

klockan 6 imorse hade jag fortfarande inte lyckats somna, så jag tog en promenix ner till Reykjavik centrum, var lite konstigt att vara uppe så tidigt och gå runt, det var precis lika ljust ute som på dagen. Men sen gick jag till ett bageri och köpte hem 2 donuts och varm choklad, nyttig frukost, jag vet. Jag hade ingen lust att vara kvar i stan i mina pyjamas byxor och yllekoffta med alla mycket-snyggare-och-smalare-än-mej fulla fjååårtizzar, jag tänkte "herregud det var onsdag igår när dom gick ut och festa, onsdag", jag är nördtron jag vet, så om du är en sån person som festar dagligen och dricker dej full hela tiden fast du är 13, så borde du läsa en annan blogg, I sugest KISSIE.

När jag var nere i stan (där det finns en stor fågeldamm med massa fåglar) rev jag av en bit av min donut och skulle ge till en duva, en oskyldig ofarlig duva, inte en såndär mördar anka som hoppar på en och river ut ens ögon, eller ännu värre en gås. Såklart såg ankorna att jag gav duvan mat så dom börja jaga mej och jag blev jätterädd, typ 25 stk kom där, blodtörstiga ankor.

Mördartåg, på väg hem till mej och mina donuts

Jag tycker lite synd om gubben som målar vårat hus, han bara målar och målar. Han ser ut som han gubben som en gång var med i "Desperate Housewiwes", han hade massa pedofil bilder på småpojkar i källaren ochhan bodde mittemot Lynet, och nån kasta en sten eller potatis eller nått på hans hals, jag tror att hans syster satt i rullstol...

Kommer någon ihåg vad swedbank bruka heta innan dom bytte namn, jag vet inte varför jag tänker på det. Om någon vet svaret så komentera och du kan vinna en miljon kronor!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Föreningssparbanken! ;)

2008-08-14 @ 12:02:59
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: Emma

Är du bra på att klippa hår? Du klipper ju dig själv HELA tiden... :)

2008-08-14 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0