Reykjavik

Nu är jag tillbaks i Reykjavik efter en vecka på landet, det var kul att träffa Iris och Kristin som bor där. När jag hittar kamera sladden kommer det bilder från landet. Idag ska jag träffa Asthildur som nu har fyllt 14, så grattis till henne, och hennes tvilling Jofridur har såklart också fyllt 14, congrats till dom båda! Imorgon ska jag, Asthildur och Jofridur gå runt på stan, några fler kommer säkert med oss, har fått en del av min lön nu (resten får jag 2 sep), så lite shopping blir det nog. Skulle bara göra en snabb uppdatering.



                                                                       14 år!
                                                                   

Kommentarer
Postat av: Jenny

>Grattis, grattis:)

2008-08-08 @ 15:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0