planer för dagen

Nu har jag precis vaknat. Har inga speciella planer för dagen, ska kanske ringa pappa, som jag inte har träffat i en månad nu... måste träffa han innan jag åker till Sverige, för det är kanske ett år tills jag kan träffa han igen, sen måste jag åka till en musikaffär och se om en gitarr på rea är bra, oooch jag måste ringa en frisör få tid där(klarar inte av detta tant hår längre) OCH jag ska ta ut lite pengar, men inte för mycket (ca 1000kr) och gå till kringlan, sista rea dagen, med vem är inte bestämmt, men innan jag gör allt det måste jag städa. En sak som jag fundera på är hur vatten kan smaka anorlunda, och hur luft (ute) kan lukta och kännas anorlunda, i Island smakar vattnet annorlunda än i Sverige, jätte spännande, jag vet. Det var ett litet onödigt blogg innlägg till er oerhört få läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0