yumyum instant cup noodles

Har haft lite dålig uppdatering, men det är för jag sov över hos Asthildur. Vi var superduper duktiga och vakna klockan 8:O, fast egentligen blev vi tvingade av Jofridur, hon tyckte att vi skulle vakna tidigt så vi han vara som mest mes mej på min sista dag. Vi har gått runt nere i stan för det mesta, jag köpte nya fina nörd glasögon , inte solglasögon för jag har redan 5 par, fast 2 är för små och 1 är borttappat, sen köpte jag också en fin gul klänning. Nu har jag kommit hem från Asthildur, dom skulle åka på nån kort resa innan skolan början (så orättvist att skolan i Island börjar på Fredag). Jag äter min antagligen sista måltid i detta hus, yumyum cup noodles, som är typ det enda som jag har ätit hela sommaren. Sverige imorgon yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay:), och lite buhu.

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0