ännu en sömnlös natt Del 2

Det har blivit helt klarljust ute nu, och jag kan fortfarande inte somna:/. När jag är trött (och sjuk) får jag alltid massa konstiga tankar som att sticka en gaffel i ögonen, eller klippa upp skinner på fingrarna, eller springa ut på gräsmatan och göra massa kullebytter (stavning?). Leifur sover här inatt och har vaknat nu, jag hör han gå runt på nedervåningen, hur kan han vakna nu, jag har inte äns somnat :/ Leifur är väldigt kreativ när det gäller att hitta på nya ord, han skulle seja "godnatt din sjukling" till mej, men han kom inte ihåg ordet sjukling, ,så han sa "godnatt din sjuk...mus", Leifur är 7 år, ,så det inte blir några missförstånd om att han är nån oerhört efterbliven 20-åring.... det var lite spännande info där, nu ska jag gå ner och seja godmorgon till Leifur, och ta en kopp teeeeeeeee, sen ska jag försöka somna (igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0