ännu en sömnlös natt

Det är så störande när man vill sova och man är sååå trött, men det går inte, lyssnar nu på MGMT- Kids om och om igen. Min dag har inte vart så spännande, eftersom jag är sjuk har jag bara legat hemma, alldeles ensam buhu stackars mej, jag är en sån person som inte klarar av att vara ensam för länge, som idag, från 11:30 till 23:30 så åkte hela min familj bort på nån endags resa, jag blir bara deppig när jag är ensam så länge. Så jag hitta massa gamla brev som jag har fått genom mina år, i breven som jag fått från vänner, släktingar, syskon, pappa står det hur mycket dom  älskar, saknar, bara bryr sej om mig, det gör mej mer glader och mindre deppig:). Så det gör jag så fort jag blir deppig, drar fram alla kort. Ifall nån tycker det är spännande så har jag bytt låt till "Electric Feel", också med MGMT....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0