damn you kenza

Jag har en viss cp låt på järnan som heter "bleeding love", gash vad jag hatar den, och det är kenzas fel! Idag fira jag och Asthildur för det är våran favorit sångerskas födelsedag, Birgitta Haukdal (ironi), hon fyller 29 år idag, så vi fira stort. Asthildur tog på sej en rosa prinsessdräkt och jag tog på mej min gröna clownperuk och vävde nått glittrigt rosa tyg kring mej, sen gick vi ner på stan och sa "hello, how do you like Iceland, well I just wanted to wellcome you too our lovley country" till alla turister, såklart ropa vi hallå och vinka till alla som vi såg:). Skojsig dag. Sen när vi kom hem visa jag Asthildur lite härligt svenskt rapp á la  petter (ironi). Sen kolla vi på en (dålig) film om en perfekt familj som tappa bort sin hund, mitt i filmen kom Maria och joina oss, sen (mogna som vi är) gick vi ut och lekte pantgömme. Och vi åt en luxig midag (pasta med pesto). Sen gick dom hem, och nu är Smari här och han äter matrester från igår, och när han har ätit klart ska vi äta min favorit middag... karamellpudding med grädde, yummie. Det är en av sakerna som jag älskar med Island, att vi är värsta Little America, att vi säljer (nästan) bara massa feta yummie saker. Nu har jag en ny låt på järnan, och den går så här "yummie, yummie, yummie, I´ve got love in my tummy".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, den är jättefin. Låten är Mad world - Gary Jules. Tack så mycket. :D

2008-07-29 @ 00:25:04
URL: http://wackyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0