jag har tråkigt

SENASTE GÅNGEN.
Du grät: jag grinar typ hela tiden xD typ när jag ser nått sorgligt på TV.
Du tränade: på gympan i skolan :/ tränar inte så mycket :P
Du solade solarium: har jag aldrig gjort
Du skällde på någon: Smari, igår, han åt mitt godis.
Du var utomlands: hmmm jag är ju utomlands nu, men jag är hemma nu endå... annars var  jag senast utomlands i Tunisien.
Du köpte nya kläder: hmm, några dagar  sen...
Du åkte buss: igår
Du åkte taxi: gör inte det så ofta, när vi var i tunisien antagligen...
Du åkte tåg: När jag åkte med Emma till Stockholm
Du smsade någon: vet inte
Du ringde någon: Idag, till pappa
Du camade med någon: vet inte

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: ofc!
Ätit fiskbullar: ja, ush
Tagit kort på dig själv: Jaaa, vet inte riktigt varför
Skrattat så att du börjat gråta: hela tiden.
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: hehehe typ 3 månader i rad skulle vara mer korekt
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: näää, men med 5 stycken, skoj
Badat mitt i natten: jupp, i våran bubbelpool
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nej
Gråtit till en bok: somsagt gråter jag åt nästan allt, jag börja grina när jag läste "nalle puh" och "pojken som kallades det"
Varit rädd för tomten:  ojaa,, när Yngve är tomten ser han ilsken och farlig ut
Fått IG: nepp, jag är en nörd

FAVORIT.
Band/artist: 
just nu: Sigur Ros, tokio hotel
Låt: Inni mer syngur vitleysingur
Mat: pizza
Färg: gul
Dryck: vatten
Känsla: glader
Lukt: våt asfallt, som när det regnar
Årstid: sommar
Dag: fredag
Lärare: gunilla
Glass: Magnum med mandel
Godis:  lakrits/hallon döskallar
Alkoholdryck: havanna club
Klädaffär: en isländs som heter nekti apin
Film: this is england
Bok: nalle puh
Kändis: bill
Plats/ställe: Min säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0