Min spännande dag

Först vakna jag bajstidigt så jag kunde komma till mitt jobb, som inte var så farligt, har ca 4 kompisar (och några "bekanta") i samma arbetsgrupp som mej, visste inte att alla dom var med först. Efter att ha jobbat i 2,5 timmar så var jag lite med Asthildur och Jofridur (lite mobbade namn på svenska). Vi gick till ett cafe och sen var vi mest hemma hos dom, vi lekte med små dockor XD vi är så mogna tralalala. En sak som jag är värsta ovan vid när jag kommer till Island är att om man sejer skämt om att man är ful eller fet så sejer alla "men Rosa du vet väll att du inte är fet?" eller "du vet väll att du inte är ful?", om man är med mina svenne kompisar så är vi så vana vid sånna skämt att man inte orkar  seja "neejdå, du är smal" XD (fast jag är ganska långt från smal XD). Lite spännande att veta så där. Just nu känner jag mej som en sån där fisk som blåser upp sej själv så den blir asfet när den e rädd... juste, känner mej som en uppblåst fisk, har ätit ca 1 liter vaniljglass, 1 chipspåse, ½ påse popcorn, det var också lite spännande. Men jag är iaf glader idag med för jag ska sova över hos Asthildur den här helgen, som altid är kuler, sen ska jag träffa pappa och antagligen Maria också (som kommer hem från Bulgarien idag, yay), men det som gör mej mest glader är MIIIIIIN, MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN laptop, om du (jaa jag pratar med dej Emma, den enda som läser  denna spännande blogg, tror inte ens du läser den längre) inte har fattat det ennu, så är den MIIIIIIIN, känner mej så stolt.

Kommentarer
Postat av: Emma

:P

2008-07-05 @ 11:42:40
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0