Plan A, BILD, ovanligt.

Nu är klockan 22:05 (isländs tid), jag behöver hinna med en hel del på 1,5 timme, och det här är plan A.

22:10, Göra i ordning lunch tills imorgon.
22:20, Diska (eftersom en viss Yngve gjorde sönder diskmaskinen)
22:30, Städa
23:00, Dusha
och klockan 23:30 skal jag ligga bekvämt i min säng 100% redo för morgondagen.

imorgon börjar jobbet igen, fast det är inte så mycket jobb. Förra veckan blev det bestämt att vi skulle måla om stugan som vi har (där man prickar in sej på morgonen och äter lunchrast mm), ska målas om, och vi får måla den hur vi vill, och eftersom det är mycket med artsyfartsy mänskor i min jobbargrupp så kommer den säkert bli jättefin, iaf så har vi typ inte jobbat nått förra veckan för vi skulle hålla på att bestämma hur den skulle målas och så, plus att vi fick sluta halv elva 2 dagar i rad yaay. Nu skal jag iaf pöbörja min plan, verkar som den blir lite försenad...



ahahaha jag är fettot som rullar i mål xD förutan mej, från vänster: Asthildur, Birta, Lovisa. Det är mycket mer spännande med en bild, som Emma sa på hennes blogg: pemma.devote.se, så lite reklam, ironiskt nog så är det bara Emma som läser.

Kommentarer
Postat av: whaat

Du har stavat fel på påbörja! :P

2008-08-11 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0