så spännande, så spännande

5 saker du hatar: hatare, när nånn loggar in på msn om och om igen bara för man ska se att den är online, när ens mamma sejer att man inte ska röra väggen för hon precis måla den och sen är det nästa man gör är att luta  huvvet mot den  så man  får målarfärg i håret,  när popcorn blir brännt, att jag kan komma på en anledning att vara avundsjuk på vem som helst (dvs jag är en mycket avundsjuk människa),  sojamjölk och soja korv och osmält ost. Det var lite mer än 5 saker...  och hur jag börjar grina HELA tiden, om jag ser nått sorgligt på tv, eller om jag ser en katt ute på gatan som ser ensam ut.

5 saker du älskar: snabb nudlar, min mormor(xD), nörda loss (som jag fick chansen att göra igår när Yngve spillde kvicksilver på golvet och jag berätta aaaallt jag vet om kvicksilver, den spännande historien kommer i ett annat blogg innlägg), hur mycket jag hatar att erkänna det, så älskar jag att kolla på dokusåpor och sticka. och omg ROTFÄLLOR, och såklart en viss bill...., och oja hur kunda jag glömma, gettin reaaaal dirty med 2 vissa snuskis apis., och att sätta "is" bakom allt jag sejer, OCH senap och smör på rostatt bröd mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

5 saker du saknar: Jenny, Emma och Fanny (ofc), solljus (har varit fånge inomhus dom senaste 4 dagarna), jag saknar också mitt jobb, som låter konstigt, men det är faktiskt otroligt kul.

5 saker du tycker är otroliga: hmm, gunilla min älskade lärare, ahahahaha, ahahahaha, men om hon råkar läsa detta (ofta hon sitter hemma och kollar på bloggar)så screw you (gash blir man coolare?), hur nån människa uppfann saker som typ vaxning, tänkte han/hon helt plötsligt bara "hmmm, kanske borde jag slänga lite vax på benen, och sen riva bort det", att jag kom på att jag kunde sätta senap på mackan. Hur jag ryser av tanken av en clown med ett stort leende, men tanken att sticka något igenom mej själv inte stör mej ett dugg (sticka en gaffel genom handen, högaffel genom ryggen/magen). Jag vet inte om det var 5 saker, orkar inte räkna.

5 saker du alltid skrattar åt: ROTFÄLLOR, och typ nått barn som gick och la sig i en rotfälla (vem gör det?), tanken av att någon bara får ideen av att lägga sig i en rotfälla, ett vänner avsnitt där Joey vaxar sina ögonbryn, nu har jag bilden fast i huvvet och skrattar asmkt så fort jag tänker på den.....snuska loss får mej också att skratta.

5 saker du alltid gråter för: när jag ser nån annan gråta (verklighet, tv) så börjar jag alltid lipa, människor som ser ensamma och ledsna ut (spec om dom är gamla), när jag var i kringlan med viggo satt det en gammal tant vid ett bord, och hon hadde på sej finkläder och hadde sminkat sej jätte mycket och satt där ensam med en pastasallad och ett glas vatten och såg ledsen ut, alltid när jag tänker på henne börjar jag lipa.... och titanic får mig att lipa, OOONCEEEEE MOOOOOOOOOORE YOU OPPEND THE DOOOOOOORE.....kommer inte ihåg texten....

5 vänner, 5 anledningar att älska dom:
Jenny- snäll, omtänksamm, hon är blond, och jag har nördiga yngveglasögon, som kanske får människor att jag är den smarta, som är en bra sak, fast det är egentligen tvärt om, smart, "pigg" är oftast piggast av mina svennevänner på att göra nått istället för att mögla hemma, men sejer endå rätt ofta "neeeeejhh jag orkar inte", en sak som jag inte älskar med jenny är att hon ser bra ut, det gör att jag ser dålig ut brevid henne.

Emma- typ världens bästa humor (tråden och knappen är ett bra exempel), hon har sina stunder då hon är en oerhört snäll människa:P, smart, sen är hon sådär underbart negativ ibland:P (det är en bra egenskap), ofc så gäller samma sak utseendet på Emam det jag sa om Jenny, plus jag är typ 5 dubbelt Emmas storlek på bredden, så om jag står brevid henne är det inte bra för mej, för jag ser ut som en uppblåst Lenart jämfört med.

Fanny- snuskhummer är det som jag tänker på först och främst, plus att Fanny är snäll och alltid har Billypizza hemma, eller sån här god dr oetker pizza, OCH hon har nudlar som går bra för vegetarianer att äta.och hon är galet bra på att spela gitarr (som när jag och hon gjorde egna låtar, jag sjöng ofc). och hon har en trevlig syster (not) ahahahahahahahahahaaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
 
Albin- Han är coolish, han har ett coolish namn

Jag orkar inte skriva några fler vänner, om någon undrar vilka det två sista skulle ha blivit så ere (badamm) Asti och Yo (Jofridur, jag bara tycker om att skrika YO so fort jag träffar  henne)


ingen kommer orka läsa detta, om någon skulle göra det, så har den antagligen ett VÄLDIGT tråkigt liv, men om just DU har läst allt detta, såå tack så mycket, ledsen att jag slösa några minuter ur ditt liv.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA:P

2008-07-22 @ 13:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0