sjuk/Tamagoshi bråk

godkväll alla människor som läser detta, eller bara Emma. Jag har blivit bajssjuk nu, jessss, känner mej som en kattunge som har blivit överkörd och sen blev stoppad i en kyl i några månader, sen knivhögg någon den i halsen, just så känner jag mej. Jag har 2 jobbdagar i månaden att vara ledig och få betalt,  tänker nog använda den imorgon. Hmm, lite annat spännande, jag ska åka till spanien i höstlovet, yaay. hmm nått mer spännande, jag har sovit hela dagen, och börjat hata Vala och hennes Tamagoshi (stavning?), Vala fick typ en panik atack för hennes tamagoshi-klocka sluta funka i några sekunder.

Vala: NEEEEEEEEEJ NEEEEEEEEEEEEJ klockan funkar inte *börjar smågråta lite*
Jag: Men god, det är ett litet datadjur, och om du går inni köket så finns det en klocka.
Vala: *har börjat gråta väldigt mycket* maaammaaaa du måste fixa DEEEN.
Jag: Vi kommer behöva slänga den där Tamagosin innan du blir psykiskt sjuk.
Vala: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, du får inte NEEEEJ *grinar så mycket att det inte är sant*
Jag: det kommer hända, när du sover, så kommer jag ta den.
Vala: *gråter för mycket för att man ska kunna höra vad hon sejer*
Mamma: sluta nu!
Jag: Men det är sant vi kommer behöva slänga den.
Vala: *grinar samtidigt som hon hoppar på mej och börjar rivas och slåss*

så detta är min varning till alla föräldrar, köp aldrig en tamagoshi!
Nu ska jag iaf titta på mer Family Guy avsnitt och dricka mer te, det är typ det enda jag gjort hela dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0