spöket Rosa

goodkväll, jag ligger i sängen och kollar på svampbob just nu... mogen som jag är. Igår var jag med Asthildur och Viggo,  Asthildur har precis köpt nya rullskridskor, eller inlines ska man ju kalla dom, iaf så tyckte jag att det var en bra ide att försöka lära åka dom (och det är första gången i mitt liv som jag testar inlines) så Asthildur filma allt och omg det är jätte skoj, jag ramlar hela tiden xD plus att jag har en stor kudde fast knuten vid arslet, sen åker jag inlines i en matafär och ramlar typ hela tiden (med kudden ofc) ahaha kolla på videon i dag, den är asbra;), senare den dagen (fredag) så kom min farmor och åt middag hos oss ,fattar inte varför, men mamma bjuder jämmt över henne på middag fast hon och pappa har vart skilda i 13 år, jag antar att hon har få vänner och blir lite desperat. Med farmor kom min kusin Laura som bor i Norge och jag har inte träffat henne i 8 år, hon har tyvär blivit fjåååårtiiizz, men men, hon var snäll, trevlig och rolig, så jag tänker inte dömma henne för hon är fjåårtiiizz. Idag har jag inte gjort så mycket, skulle träffa Siv men hon har feber:S, men hon var ensam hemma hela dagen lite, så jag kom hem till henne och lekte värsta mamman:P. Agusta sover över (min kusin/Valas bästis), hon och Vala ligger nu ute i lekstugan och tror att dom vågar sova där hela natten, när det blivit mörkt kommer dom komma springande in. Hmmm, jag kan ju gå ut och spöka lite för att göra dom lite skraj, mohahahahahaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0