stackars, stackars Rosa

Jag är fortfarande sjuk, som vanligt när jag blir sjuk så börjar jag överdriva liiite, typ tänka "När jag blir frisk, om det går att bli frisk från denna bedrövliga sjukdom, så ska jag börja uppskatta livet mer och alltid vara trevlig mot alla", som jag aldrig gör. Just nu tycker jag bara mer och mer synd om mej själv, för följande anledningar:

1. Jag har 41 graders feber, är jätte förkyld och kan knappt andas, spyr var 5 minut, har migrän, har inte ätit på ett dygn för jag inte har någon appetit.
2. Jag ser ut som ett troll, ett mycket gammalt troll, med många finnar.
3. Jag har klippt mitt hår kort, resultaten blev inget bra.
4. Det har vart jätte fint väder ute och jag kan bara ligga inne och kvävas i mitt eget snor.
5. Jag saknar Jenny, Emma och Fanny</3 sååå mycket, och det är mer en månad kvar tills jag kan träffa dom
6. Ingen läser min blogg.
7. Jenny, Emma och Fanny åkte till Lisseberg och hade säkert jättekul, och dom sov över hos Emma.

Det kanske inte låter så farligt men det gör mej små deppig. Tänkte ringa nån kompis i Sverige, men kom på att klockan är halv 2 (på natten) där, det kan också stå på min depp-lista. Hoppas ni har det bra iaf:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

:'( När kommer du hem då??

2008-07-20 @ 10:41:47
Postat av: Emma

Det är ju du som valt att vara i Island hela sommarlovet...

2008-07-20 @ 14:33:15
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Har jag sagt att jag inte saknar dig? Mer än vad jag visste i så fall...

2008-07-21 @ 13:54:25
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0