stickning

Jag känner mej värkligen stencool nu, det är lördagskväll och jag sitter hemma och stickar och dricker en kopp te, oooch jag läser en bok om spansk-gramatik, kan man BLI coolare:P? Idag träffade jag viggo, lovisa, asthildur, jofridur, karitas, emma, lilja, sigrid, siv och birta, alla namnen är lite konstiga på svenska :P, vi gick till en utomhus gratis konsär här i Reykjavik, det var inte några band som var spec bra, men det var mycket roligt endå.... fast Asthildur, Jofridur och Birta uppträdde med en låt som dom skrivit, och dom var skjukt duktiga och modiga. klockan är ca halv 4 på natten nu isländsk tid, kan inte riktigt somna, men imorgon, eller egentligen idag, så skal jag åka hem till pappa och träffa han, skoj, har inte träffat han på ett tag. Ha en bra morgon och en bra dag, ifall det är nån som läser detta så  tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0