Bubbelbad

Lite spannande rubrik idag, har inte uppdaterat sa mycket pa sistonde, igar var jag med Asthildur i kringlan, men sen gick vi hem till mej (för jag bor brevid kringlan nu yay), och da fick jag lite precenter som hon köpte till mej i NY, jag fick en affich med svampbob och patrik dar det stod "borne to be weird", en I love NY t-shirt, bubbelbad och (badabamm) lindt lindor kulor. Senare den dagen (ca 2 pa natten) fick jag asmkt lust att bada bubbelbad, sa jag tog en colaflaska, lindt-kulor och satte pa min regina spektor skiva och laste min nalle puh bok (jag ar sa mogen) och slangde mej i badet. Idag var jag med Asthildur och vi tralla runt i stan lite. Just nu pratar jag med mamma, som jag har gjort i en kvart, wohoo, nu kom Smari hem med pizzan, skal ata nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0