Hej, jag heter Rosa och jag kan inte aka buss

Igar nar jag skulle aka hem i buss sa markte jag att jag var langt utanför Reykjavik helt plötsligt, typ ute vid nagra bondgardar, sa jag gick  ur bussen, och sen fick jag vanta i 45 minuter efter en buss in till Reykjavik, och klockan var typ ett pa natten. sa jag satt dar med ett litet malar block och höll pa att rita och kande mej stencool, sen kom massa fulla 14- 16 aringar och börja prata med mej. Sen nar jag antligen kom in till Reykjavik sa gick jag ut pa fel stalle sa jag fick ga 3 km, sen kom jag antligen hem assent, da blev smari arg för han trode att jag hade vart ute och festat och blivit full bara för jag var jatte trött. jaja dar fick ni lite info om hur grovt handikappad jag ar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0