Island

Jag har haft lite dalig uppdatering nu för jag ar i Island, ar inte sa manga som laser enda.. Det hander inte sa mkt, maste passa ganska mkt, men inte i gar, da traffade jag Siv och vi var i Kringlan lite (shopping-center), som jag bor precis brevid nu:) Sen gick vi pa bio och sag sex and the city-filmen. Sen var vi hos Siv lite, kom hem typ 1, sen blev jag vackt i morse av Leifur (min brorson som jag maste passa) klockan 9, sen fick jag passa han och en kusin sa nu ar jag astrött, kanns som jag smalter. Nu skal jag iaf ga ut och ata grillat, yay. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad jag stör mig på att det inte är å ä och ö.

Saknar dig massa<3

2008-06-20 @ 21:16:40
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/
Postat av: Rosa

Saknar dej mer en massa </3

2008-06-20 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0