Panik Del 2

Visst är ni lyckliga att ni får höra om min härliga panik packning, vavaa??? Dom senaste 2 timmarna har jag sprungit runt i huset i panik av att försöka hitta 5000 saker som jag måste ha med mej, sen var jag fiffig att skriva en lista av allt jag behövde så jag inte skulle glömma bort det, listan blev bara längre och längre, tilslut var den nio A4 papper. Men jag måste vara så nogran att få med allt, jag skal lix vara i Island i 2 månader, det är inte som att åka till Stockholm i 2 dagar (min senaste resa). Sen försökte jag stänga väskan i 15 minuter, sluta med att jag fick sätta mej på den så den stängdes. nu ska jag bara dusha och försöka klippa mitt hår lite så det ser lite mer normalt ut, för jag kan inte se ut så här! Sen skal jag äntligen få sova, har räknat ut att jag kommer få sova ca 5 timmar, jag kommer se pigg och fräsh ut imorgon!

p.s. mitt 3:dje eller 4:de blogg-inlägg den här kvällen, känner mej duktig nu (A

p.s. nr 2. För 1 timma sen var det Islands nationaldag ifall någon ville veta det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0