Simmhallen

Idag vakna jag klockan 12 och at lite pizza till frukost fran igar... Sen ringde Lovisa och undra om jag ville med till simmhallen (som jag ville) sa vi akte till simmhallen:) vi var dar ganska lange, sen var det en fyllegubbe i poolen som sa att Lovisa skulle hamta kaffe at honnom saklart ville hon inte det, da blev han asarg och sa "nar jag var ung sa skulle man vara snall mot dom gamla och inte vanvarda dom", sant hander alltid mej, varfor ska jamt fyllegubbar söka sej till platser jag rakar vara pa? Efter att ha tagit fel buss och akt i en timma ar jag antligen hemma, har varit det ett tag nu, jag skulle passa Leifur "ett tag" enligt Smari har passat han i nastan 2 timmar nu! Nu maste jag iaf ga och hjaæpa Leifur med playstation, jag maste titta pa medans han spelar, skoj.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan du inte komma hem igen (till Sverige)

2008-06-23 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0