Sommarlov

jippijajajippijippijeeh, efter ett (hårt och svårt) år i skolan så är det äntligen sommarlov, tyvär så har jag bara kvar min lycka i 1 dag, för imorgon kommer jag hemsökas av något så fruktansvärt att det flesta inte vågar seja dets namn, jag tvingas kalla det "mormor", så jag frossar i kväll, imorgon när "mormor" kommer så kommer hon säkert sätta hela familjen på nån hardcore-diet, eftersom vi alla är "sååå" feta. Idag så gick jag till skolavslutningen, och värkade vara värsta lärar- kiss as, men det är bara bra (A). Senare var jag med Emma och Fanny, vi firade vår frihet, precis som vi firar allt, med frosseri. I helgen paddlade jag kanot från Mölndal till Mölnlycke! Eller jag paddlade inte, eftersom jag har för mesiga muskler, menmen jag fick sitta i knoten det är ju lite skojsit också... så nu har ni fått en "spännande" uppdatering på mina senaste dagar


Lite coolish bilder från idag:


Emma och Jag, lika stentuffa som vanligt

Fränare posare får man leta efter, och ja jag vet att det ser ut som jag är gravid inne i 8:de månaden.

Fanny och Jag.

Eftersom min minst 30 år gamla dator har svårt att ladda över bilder, så får ni mina 0 läsare se paddling bilder imorgon, ojoj spännande (ironi).


Kommentarer
Postat av: Emma

Uh.. det ser ut som min mun är gigantisk xD

2008-06-11 @ 10:56:47
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0