Tisdag, tillbaks till skolan

Efter 3 dagars helg känns det lite tråkigt att tvingas tillbaka till skolan:(, är aptrött i dag, sovit sen klockan 6, och vakna nu... är ändå trött+jag har ont i magen, som jag inte kan seja till mamma för då blir hon värst cp och får nån ADHD attack och skriker "nej du är inte sjuk du är frisk du skal gå i skolan", förbjudet att vara sjuk. Idag var jag med Jenny, vi gjorde inget spec eftersom vi båda höll på att dö av värmeslag, vi pratade om gamla minnen som tanter gör. Om det är någon överhuvudtaget som läser denna så ja jag vet att den är oerhört ointressant, men imorgon blir den intressant, jag sätter ut lite fräna bilder och sånt som säkert kan ge er alla ett gott skratt...

Dagens:

Dagens humör:
smått irreterad
Dagens mående: helt okej, trött
Dagens lunch: mackaroner
Dagens borde: börja städa
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel:
blommig, kort klänning
Dagens planer: städa:'(
Dagens materiella vill ha: laptop
Dagens längtan: sommarlov!
Dagens fundering: vad jag hellre skulle göra (ifall jag måste välja) av att kapa av mej på mitten och gå på händerna resten av livet eller äta min familj, min kanin och mina närmsta vänner, hmmm 
Dagens beroende: cola, redbull
Dagens roligaste: Vara med jenny+ det är alltid grymt kul i skolan (ironi)
Dagens tråkigaste: eh, skolan? och att jag måste städa
Dagens väder: mycket sol, VARMT
Dagens tidning: Hänt Bild
Dagens låt: Tegan and Sara- you wouldn't like me

Kommentarer
Postat av: Athena

jag läste allt o tyckte visst de va intressant!

2008-06-03 @ 20:08:47
URL: http://athenaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0