Tråkiiiiiiigt

nanana jag har bajs tråkigt, emma bara övergav mej nuu (på msn, jag vet att jag har ett spännande liv). Idag började jag dagen på bästa sätt (ironi) passa min lilla syster och min kusin i 6 timmar, yay. Sen var jag med Jenny, Emma och Fanny, vi gick till Corpus och åt. Sen gick vi till Fanny, Jenny kom inte för hon behövde vakna klockan 5 (omg). Så nu kommer jag inte se Jenny på 2 månader:'(. Nu ska jag iaf ta in Simba från sin nya gigantiska hage, sen packa lite och städa, och städa köket och hinna kolla på några Scrubs avsnitt, och där nånstans emellan ska jag hinna sova i 9 timmar innan jag vaknar klockan 9 och börjar passa igen, tufft liv för mig:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0