Tvångstankar

Jag haatar att jag får värsta damp anfallen då jag tänker tvångstankar, det gäller spec mitt hår, jag tänker: hmm kanske borde klippa luggen, sen kan jag inte sluta tänka på min lugg fören jag klippt den, som ikväll.

23: 30- Tar fram saksen och börjar klippa.
23: 35- kollar mej i spegeln och undrar vad fan jag tänkte, för jag ser ut som en barnrumpa.

min mamma: men sluta Rosa, det blev ju jättefint, du påminner mej lite om hon där sångerskan, vad hette hon.... jaa juste, Cher.
aaaaaa vafan tack så mkt, jag ser ut som nån drag tant, jippie. Så nu sitter jag här och bloggar med min stora randiga mössa så jag inte kan se mitt hemska hår, fär varje gång jag råkar se mej i nån spegel så har jag lust att börja lipa, jag såg ju redan hemsk ut, varför skulle jag försämra det???


min nya dubbelgångare- enligt mor min

Kommentarer
Postat av: Emma

Men haha xD Du är säkert jättefin<3

2008-06-17 @ 11:48:07
URL: http://emmapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0