sover inte

Lyssnar på almedal och bob hund, finfint, och sover inte. Det är konstigt, har inte sovit alls på typ tre dygn, endå är jag inte trött. Jag har typ 3 bilder kvar att ta tills minnet på min kamera blir fullt, och jag är så smart och glömmer sladden till kameran i Sverige. Har därför bara massa gamla bilder i datorn, typ Oktober förra året.

Idag träffade jag Asti och Jofridur klockan halv två eller nått, vi shoppa lite, för vi har fått lön nu, jag hitta inget bra, plus att jag fick bajs lite lön bara för jag alltid var typ en timma sen eller sket i att komma, lol. Men aja, får något iaf. Sen när vi blev hungriga gick vi till vårt favorit sushiställe, vi har blivit värsta stamkunderna där denna sommaren. Sen satte vi oss i en park och åt glass, finfint. Vid femtiden åt vi pizza på Devitos pizza, haha vi åt rätt mycket idag, typ det enda vi gjorde. Sen skulle dom åka till sitt land, kommer hem på Fredag, ont. Sen hälsa jag på min far, hade inte träffat honom på en vecka, gick hem lite över tolv. 

Juste, Asti och Jofridur fyller år idag, grattis till dom!

Och hurra för Jenny kommer om mindre om en vecka och hälsar på.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0