Varje lov.

Så fort som jag har lov får jag cp sömnproblem, åh vad jag blir förbannad på mig själv. Plus jag har ont i hela kroppen, för igår halka jag på isen (smidig som jag är) och slog i mitt huvud, ryggen och båda armbågarna, kan typ inte röra ena armen, är mega mesen och kan inte äns lyfta en tallrik.

Vid 5 tiden (morgonen): Lyckas äntligen somna.

5:37 : Vaknar och börjar kolla på simpsons avsnitt.

6: 22 : känns som jag borde stänga av min laptop nu, och börja läsa "hemma hos Martina" för hundraelfte gången.

Kollar på gamla bilder från Spanien, tänker att jag också vill bo i ett land där man slipper få köldskador så fort man går utomhus.

 <------ behöver vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0